Bloggings på gang!

Jeg har bestemt meg for å prøve på nytt!Jente på huske

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har prøvd å blogge, men det slår alltid feil. Jeg er nemlig bare inspirert nok i et lite tidsrom, og så mister jeg interessen helt. Nå prøver jeg imidlertid en siste gang, før jeg eventuelt legger blogginga helt på hylla.

Jeg har en hel del idéer for tiden og masse jeg har lyst til å gjøre/lage, spesielt på interiørfronten. Litt syprosjekter er også i gang, og de vil jeg gjerne dele med dere! Dessuten er jeg glad i å ta bilder, så det kommer nok litt av det også i blant.

Siden bloggen er en videreføring av denne bloggen, kommer jeg til å poste noen av innleggene derfra over hit. I alle fall de viktigste. Gi meg gjerne et pip dersom du synes bloggen min ser interessant ut! Er mye triveligere å skrive for et publikum jeg vet eksisterer 😉

Legg igjen en kommentar

