Barndomsrommet før og etter

Dette er en re-post fra 2011, som viser hvordan oppussingen av rommet mitt ble. Jeg kommer til å legge inn nye bilder av hvordan det ser ut nå også, etterhvert.

De viktigste forandringene er egentlig de nye fargene, og sengedelen.

FØR 

innebygged seng

Beklager dårlig bilde, og det forferdelige rotet. Dette er helt i begynnelsen når jeg hadde begynt å pakke ned og rydde unna. Det som preget det gamle rommet mitt var totalt kaos rett og slett. En alt for stor bokhylle som stod foran det ene vinduet, og med alt for mye fjas inni. En stor ruvende stygg sofa (synd jeg ikke har bilde av den). Fargene som skrek «Kooom kyyyyra!!». Ja, for jeg var temmelig lei av å sove på en bondegård. Det største problemet riktig nok, var verken fjøsfarge, eller stygge sitteplasser, men sengen som kun var 75cm bred. Jeg har faktisk sovet med kjæresten min et par netter i denne. Anbefales ikke.

innebygd seng

Etter mye om og men (les: 1 mnd), fikk jeg da omsider rydda ut av rommet, og slik så det altså ut uten møbler. Rosemalingen på senga er det forresten min kjære mor som har malt. Sånn sett var det litt synd å skulle male sengen, men å beholde den rød, og male resten var ganske så uaktuelt.

ETTER:

sovealkove

Alt av tre (garderobeskapet, døren, vinduene og taket), samt øverste del av veggen, ble malt i eggehvit, mens brystpanelet og sengen ble malt i cappuccino. Vi ble også nødt til å kappe av en del av den innebygde senga for å få plass til rammemadrassen, men senga er i alle fall enda delvis innebygd.

Sånn så det altså ut for 1,5 år siden. Nå har det derimot fått litt nye forandringer igjen (dog ikke like omfattende), og jeg har blant annet fått meg en liten sykrok! Bilder av det kommer senere, så her er det bare å følge med!

Legg igjen en kommentar

