Foto på nettstedet 500px

Jeg ble nylig medlem av 500px, et nettsted hvor man kan legge ut sine beste bilder, og få tilbakemeldinger fra andre som også interesserer seg for foto. Det er kjempegøy å snike rundt på alle bildene som ligger der inne, spesielt fordi det er så himla mye inspirerende motiver! Det finnes veldig mange fantastiske fotografer her, så hvis du interesserer deg for fotografering, vil jeg absolutt anbefale et besøk på denne siden. Trykk her for å komme til mine bilder, og hvis du har en konto selv, er du hjertelig velkommen til å legge meg til! 🙂

Legger like gjerne bildene ut her også!

Hdr

Mitt første forsøk på HDR! Veldig fornøyd!

Afrika marekatt

Dette bildet er en av mine favorittbilder! To baby-meercats som jeg tok bilde av da jeg jobbet som frivillig i Afrika!

Legg igjen en kommentar

