Curly = krøllete

Til et tema som er ganske utenom det bloggen egentlig handler om, nemlig håret mitt! Som man kan gjette seg til ut fra tittelen til bloggen min, er jeg krøllhåret, og jeg er også en av dem som virkelig hater krøllene mine. Har så godt som aldri kommet overens med kråkereiret på hodet mitt, og tyr alltid til rettetang etter jeg har dusjet (eller uønsket har oppholdt meg i et område med for høy luftfuktighet).

Jeg fatter ikke hvordan jeg kunne være så uheldig å bli født med disse uregjerlige lokkene på hodet. Jeg blir like skuffa hver gang jeg lar håret lufttørke i håp om at krøllene på magisk vis skal være forduftet pene å se på. Det blir de så godt som aldri! Misforstå meg rett – krøllete hår kan, og er som regel kjempefint, men av en eller annen grunn er bare ikke mitt det. Flere som føler de har dette problemet eller? – Ja, det er det faktisk, heldigvis. Jeg er visst ikke den eneste i verden som misliker krøllete hår på hodet, her om dagen kom jeg nemlig over en side på Pinterest, denne. Her blir det lagt ut flere veldig treffende kommentarer  om krøllete hår-problemer! Skal prøve å legge ut flere av disse bildene etter hvert – greit å vite at man ikke er alene liksom :p

Det ble visst en hel del! Kanskje ikke mange som kjenner seg igjen akkurat, men håper i alle fall noen krøllhårete lesere fikk seg en liten latter 🙂

Legg igjen en kommentar

