Oh Valentine, oh Valentine, please be mine!

Jeg føler ikke jeg kommer unna uten å nevne Valentinsdagen i dag. Jeg vet mange synes denne dagen er kjempeteit, men jeg for min del synes det er en koselig dag! Fin måte å bli minnet på at man kan gi litt ekstra oppmerksomhet til de man er glade i. Nå bør det jo strengt tatt ikke være nødvendig å bli minnet på noe sånt, men tror absolutt det er mange der ute som trenger denne påminnelsen likevel.

Har tatt meg en aldri så liten dukkert i arkivet og funnet fram noen bilder som er litt ekstra sånn «hjertete» i anledning «valentines day»! Kos dere folkens!

Trehjerte-1

Hjerte av tre

Hjerte i sølv

Sølvhjerte

hjerte i sand

Laget hjerte i sanden på stranden 🙂

I love you

I love you!

Skyggehjerte

Skygger og hjerter og sånt

Flammehjerte

Mitt hjerte står i brann!

Min gutt-1

My valentine 🙂

Legg igjen en kommentar

