Detaljer fra soverommet

Tok litt bilder i dag av noen detaljer på soverommet mitt! Skal heller legge ut helromsbilder når jeg får rydda litt.

Telysholdere

Lyslykter laget av vanlige A4-ark. Kjempeenkelt, og kjempefint! Har et glass inni slik at papiret ikke skal ta fyr.

Stoff

Har organisert noen av stoffene jeg liker best i en mugge.

pynt

Har laget flere små baller av tråd som jeg har hengt opp i taket. Enkel DIY som krever ballonger, garn/tråd e.l, og tapetlim.

Detaljer-1

Har fylt en glasskrukke med noe grønt hjemmefarga garn. Er så lite garn, at jeg får neppe brukt det til noe uansett, men det gjør seg godt som pynt!

skilt

Nei, det er det sannelig ikke! 😉 Fikk denne av pappan min for ikke så lenge siden. Man slutter visst aldri å være pappas lille prinsesse?

Sokkekanin-1

En skikkelig sokkekanin! Altså en kanin laget av en sokk (strømpe). Jeg fant aldri noen knapper som jeg kunne ha til øyne, og plagdes så lenge med å sy nesen, så den har bare blitt sittende på garnkurven min, litt sånn uferdig. Forresten en kjempefin DIY!

bilde-1

Selvlaget bilde, som dessverre ikke kommer helt godt frem på et fotografi. Tenkte jeg skulle legge til en fin tekst, men har ikke funnet noe jeg liker godt nok enda. Har både malt, klippet og limt (decoupage), og brukt garn og tapetlim på dette bilde. Hadde ingen klar visjon da jeg begynte å male, men det har liksom blitt til over tid ettersom jeg har lagt til nye ting.

Legg igjen en kommentar

