Skisser

Jeg har sett så utrolig mange fine kjoler på nett i det siste, og kjenner at jeg blir ekstra inspirert til å lage noe selv. Å faktisk lage en kjole sånn helt ut av det blå er ikke bare bare, spesielt når man har veldig mange idéer og tanker i hodet på en gang. Så her kommer dagens tips til de der ute som sitter på en liten designerspire i magen. Det kan nemlig være lurt å skissere noen av idéene man sitter på! Man trenger ikke å være kjempeflink til å tegne heller, (det er nemlig ikke jeg i det hele tatt), man trenger bare en pc, google og en skriver. Søk litt rundt på google, og mix mellom søkeordene : Human, women, fashion, draw, sketch, template, body, og liknende. Du vil få opp mange skisserte kropper som du kan skrive ut. Her er noen jeg fant.

sketch_female_body_by_faith_npp32 Female_Body___anime_style_by_meimeili Fashion-Sketches-Body-Drawing fashion-body-sketches-templatedraw2gals.

Husk å skaler til den størrelsen du vil ha før du skriver ut.

Til slutt legger du kropps-skissen din under et ark, hvor du så tegner designet ditt på! Smart ikke sant? Denne metoden funker fjell når det kommer til å tegne klær på en menneskekropp! Her er noen av skissene jeg har laget de siste dagene.

Sketch dress-1

Dette er kjolen jeg har aller mest lyst til å lage nå! Maxikjoler er bare helt nydelig, og er nesten et must til bryllup!

sketch dress

Denne kjolen jobber jeg med nå, eller i alle fall noe som ligner. Håper bare jeg får den ferdig om ikke så lenge! 🙂

Sketch wedding dress

Er ikke hundre prosent fornøyd enda, men denne er på god vei til å bli min drømme-brudekjole! Blonder og chiffong er bare helt fantastisk romantisk! ❤

sketch dress

Også en kjole jeg har fryktelig lyst til å lage, men som krever et skikkelig mønster hvis jeg skal få til å lage overdelen. En gang…

Legg igjen en kommentar

