Syplassen min

Som de fleste andre som liker å sy, drømmer jeg om et eget syrom hvor jeg har god plass til alt av utstyr og stoffer. Det har jeg dessverre ikke mulighet til å ordne nå, men jeg har klart å ordne til et lite syhjørne på soverommet mitt, og jeg har heldigvis ikke så mye utstyr og stoffer enda at jeg ikke får plass i skuffer og skap. Slik ser det ut for øyeblikket, i alle fall når det er ryddig :p

Syhjørne

Jeg har ordnet med et lite stofflager under sybordet slik at jeg alltid har stoffene godt tilgjengelig. I vinduet står to norgesglass med glidelåser og trådsneller, mens de store trådsnellene mine er gjemt i den stripete decoupage-boksen. Ellers er stolen egentlig ikke egnet for et så høyt bord, men jeg synes egentlig at det går greit. Jeg unngår faktisk å sitte så krumrygget når stolen er såpass lav, og jeg er så uendelig glad i den stolen at jeg har ikke hjerte til å bytte den ut.

Syhjørne

Over brystpanelet har jeg festet en tråd slik at jeg enkelt kan henge opp bilder, skisser, inspirasjon og lignende. Bildene står enkelt og greit oppå listen og støtter seg opp etter tråden jeg har hengt opp.

2 kommentarer on “Syplassen min”

  1. Så fint at du har fått laget deg en sykrok 🙂 Der vi bodde før måtte jeg ha kontorplassen min på gjesterommet, men her vi bor nå har jeg mitt eget bittelille kontor og det er min favorittplass i hele huset 🙂


Legg igjen en kommentar

