Jeg trekker om stoler og puter til båt

Som jeg har nevnt tidligere så holder jeg på å trekke om en hel del puter og et par stoler til mine foreldres båt. De har nemlig nylig kjøpt seg en brukt båt, og de gamle trekkene var både utslitt og bleke, samt at de rett og slett var gammeldagse. Siden jeg er glad i sy fikk jeg oppdraget, og det passet meg egentlig utmerket.

Har kommet litt over halvveis med omtrekking av putene til nå, men tenkte likevel jeg skulle poste et par bilder av hvordan trekket så ut før, og hvordan det nye stoffet ser ut.

Omtrekking puter

Her er de gamle putetrekkene. Falmet rosafarge i litt sånn typisk mønster jeg ser for meg er fra 80-90tallet.

Båt stoff anker

Det nye trekket er beige med brune anker, og er valgt av foreldrene mine. Ikke det mest spennende, men både tidløst og veldig «båtete» 🙂

2 kommentarer on “Jeg trekker om stoler og puter til båt”

  1. Hjørdis sier:

    Hvor har du fått tak i det stoffet? Det var nydelig!


Legg igjen en kommentar

