Gamle prosjekter – Reisebag

Min elskede reisebag. Synes fortsatt den er kjempefin, selv om det er 4 år siden jeg laget den. Eneste som er irriterende med denne bagen er at jeg aldri fikk lagt til interfacing (er det dette som er vliselin på norsk?) på innsiden, slik at den er litt slapp i fisken. Men den er fortsatt fullt brukbar. Kanskje tar jeg meg tid til å legge til interfacing på den en gang, men enn så lenge fungerer den mer enn godt nok som den er 🙂

Skal prøve å få lagt ut mønsteret som den er basert på, som man kan skalerer og bruke til blant annet toalettmappe, bag, oppbevaring osv. Veldig fin DIY 🙂

Bag reise

Underveis i syprosessen.

Reisebag

Det endelige resultatet. Det er lommer på begge sidene under håndtakene.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lagde håndtak i såpass lengde at bagen passer perfekt hengende over skuldrene, samt at den kan bæres som en sekk hvis jeg ønsker det.



Legg igjen en kommentar